IT Technik – specialista technické podpory

Aktuální nabídka zaměstnání

Náplň práce

IT technik – specialista technické podpory je v přímém kontaktu se zákazníky a řeší jejich požadavky na místě, telefonicky nebo vzdáleným přístupem. Naprostou většinu jejich požadavků řeší samostatně, náročnější a komplikované úkoly řeší v týmu spolu s dalšími členy technické podpory. Mezi klíčové dovednosti je naslouchat přání klientů, analyzovat je a aktivně hledat řešení.

Mezi klíčové úkoly patří

  • podpora zákazníků a řešení jejich požadavků v oblasti IT
  • údržba, konfigurace a administrace zákaznických serverů
  • správa počítačových sítí a VPN
  • údržba a správa počítačů, notebooků a periferií
  • údržba a instalace síťové kabelové infrastruktury
  • konfigurace a administrace zákaznických systémů a aplikací

Požadujeme

  • trestní bezúhonnost
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, systematičnost
  • proaktivní a zodpovědný přístup k řešení problémů
  • ochotu učit se novým věcem
  • komunikativnost a smysl pro teamovou práci
  • znalost operačních systémů MS Windows – desktopové a serverové verze
  • znalost MS Office
  • základní znalost internetového prostředí a TCP/IP protokolu
  • zkušenosti s nastavením a ovládáním periferií
  • znalost polského jazyka vítána
  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • práci na hlavní pracovní poměr (pracovní smlouvu)
  • místo výkonu práce: Třinec a okolí
  • stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
  • benefit na sport a relax
  • příspěvek na penzijní připojištění

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici nám prosím zašlete životopis a motivační dopis na e-mail: prace@enwicodata.cz.