Náplň práce
IT technik – specialista technické podpory je v přímém kontaktu se zákazníky a řeší jejich požadavky na místě, telefonicky nebo vzdáleným přístupem. Naprostou většinu jejich požadavků řeší samostatně, náročnější a komplikované úkoly řeší v týmu spolu s dalšími členy technické podpory. Mezi klíčové dovednosti je naslouchat přání klientů, analyzovat je a aktivně hledat řešení.
Mezi klíčové úkoly patří
- podpora zákazníků a řešení jejich požadavků v oblasti IT
- údržba, konfigurace a administrace zákaznických serverů
- správa počítačových sítí a VPN
- údržba a správa počítačů, notebooků a periferií
- údržba a instalace síťové kabelové infrastruktury
- konfigurace a administrace zákaznických systémů a aplikací
Požadujeme
- trestní bezúhonnost
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, systematičnost
- proaktivní a zodpovědný přístup k řešení problémů
- ochotu učit se novým věcem
- komunikativnost a smysl pro teamovou práci
- znalost operačních systémů MS Windows – desktopové a serverové verze
- znalost MS Office
- základní znalost internetového prostředí a TCP/IP protokolu
- zkušenosti s nastavením a ovládáním periferií
- znalost polského jazyka vítána
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
- práci na hlavní pracovní poměr (pracovní smlouvu)
- místo výkonu práce: Třinec a okolí
- stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
- benefit na sport a relax
- příspěvek na penzijní připojištění
V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici nám prosím zašlete životopis a motivační dopis na e-mail: prace@enwicodata.cz.